zaterdag 11 september 2021

PRIDE66 Amsterdam zoekt een nieuw commissielid

PRIDE66 is het landelijke regenboognetwerk van D66 en verzorgt sociale en inhoudelijke activiteiten voor de LHBTIQ+-community. Ook biedt PRIDE66 een podium om LHBTIQ+-onderwerpen bespreekbaar te maken. Daarnaast denkt PRIDE66 mee en adviseert over diversiteitsonderwerpen in de politiek. Tevens zijn er verschillende regionale PRIDE66-afdelingen.

Draag jij de LHBTIQ+-community ook een warm hart toe? Kan jij je vinden in de waarden van PRIDE66? En ben jij woonachtig in de regio Amsterdam? Kom dan het team van PRIDE66 Amsterdam versterken!

Iedere eerste maandag van de maand komt het team ’s avonds samen om te vergaderen. PRIDE66 Amsterdam organiseert zo’n twee keer per jaar een inhoudelijk evenement over zaken die spelen in de community en hoe de politiek daar een rol in kan spelen. Zo vond in februari 2021 een informatiemiddag over regenbooggezinnen plaats. Verder organiseert PRIDE66 Amsterdam regelmatig borrels in de stad.

Ben je enthousiast? Stuur dan uiterlijk 30 september 2021 een korte motivatie naar pride66amsterdam@gmail.com.